Blogi
-
Outbound myyntiputken rakentaminen osa 1: Prospektointi
Miikka Merikallio / 03.01.2024Meillä on takana pitkä nousikausi, mutta viime vuosien pandemia, sodat, korkojen nousut ja muut tekijät ovat vaikuttaneet talouteen niin, että […]
-
Milloin ei kannata ulkoistaa asiakashankintaa?
Miikka Merikallio / 19.07.2023Tuntuu, että aina välillä meidän myyjien maailmassa syntyy joku uusi ”hitti”, jota kaikkien pitäisi testata. Yksi tällainen on ollut myyntiprosessin […]
-
Uusasiakashankinnan onnistumisen avaimet: Ajan kunnioittaminen ja liiketoiminnan ymmärtäminen
Miikka Merikallio / 06.06.2023Tehokas asiakashankinta on liiketoiminnan menestyksen kulmakivi. Onnistunut buukkausprosessi ja buukkauspalvelut voivat tuoda merkittäviä tuloksia yritykselle. Tässä blogikirjoituksessa keskitymme siihen, miten […]
-
Prospektoimalla kunnioitat ja säästät asiakkaan aikaa: Tärkeä askel ennen ensikontaktia
Miikka Merikallio / 06.06.2023Prospektointi on tehokas tapa löytää uusia asiakkaita ja luoda arvokkaita liiketoimintasuhteita. Kuitenkin ennen kuin otat yhteyttä potentiaaliseen asiakkaaseen, on tärkeää […]
-
Kuinka sopia asiakastapaamisia tehokkaammin ja laadukkaammin?
Miikka Merikallio / 29.05.2023Myynti on jokaisen yrityksen olemassa olon vaatimus ja perusta. Jotta kauppoja pääsee klousaamaan, tulee myyntiputken alkupäässä olla täytettä, jotta funnelin […]