Blogi

  • Outbound myyntiputken rakentaminen osa 1: Prospektointi

    Miikka Merikallio / 03.01.2024

    Meillä on takana pitkä nousikausi, mutta viime vuosien pandemia, sodat, korkojen nousut ja muut tekijät ovat vaikuttaneet talouteen niin, että […]

    ➔ Lue lisää
  • Milloin ei kannata ulkoistaa asiakashankintaa?

    Miikka Merikallio / 19.07.2023

    Tuntuu, että aina välillä meidän myyjien maailmassa syntyy joku uusi ”hitti”, jota kaikkien pitäisi testata. Yksi tällainen on ollut myyntiprosessin […]

    ➔ Lue lisää
  • Uusasiakashankinnan onnistumisen avaimet: Ajan kunnioittaminen ja liiketoiminnan ymmärtäminen

    Miikka Merikallio / 06.06.2023

    Tehokas asiakashankinta on liiketoiminnan menestyksen kulmakivi. Onnistunut buukkausprosessi ja buukkauspalvelut voivat tuoda merkittäviä tuloksia yritykselle. Tässä blogikirjoituksessa keskitymme siihen, miten […]

    ➔ Lue lisää
  • Prospektoimalla kunnioitat ja säästät asiakkaan aikaa: Tärkeä askel ennen ensikontaktia

    Miikka Merikallio / 06.06.2023

    Prospektointi on tehokas tapa löytää uusia asiakkaita ja luoda arvokkaita liiketoimintasuhteita. Kuitenkin ennen kuin otat yhteyttä potentiaaliseen asiakkaaseen, on tärkeää […]

    ➔ Lue lisää
  • Kuinka sopia asiakastapaamisia tehokkaammin ja laadukkaammin?

    Miikka Merikallio / 29.05.2023

    Myynti on jokaisen yrityksen olemassa olon vaatimus ja perusta. Jotta kauppoja pääsee klousaamaan, tulee myyntiputken alkupäässä olla täytettä, jotta funnelin […]

    ➔ Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä